وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

معرفی کتاب

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۰۱ ق.ظ

چهاردیواری در کف آسمان: هنر عشق‌ورزی و خودشکوفایی در ازدواج

از مجموعه سخنرانی‌های استاد محمدجعفر غفرانی

تهیه و تنظیم: یاسر رضازاده

نـاشـر: غنچه



کتاب «چهاردیواری در کف آسمان» حاصل جمع‌آوری سخنرانی‌های استاد محمدجعفر غفرانی، پژوهشگر دین و قرآن‌پژوه، در موضوع ازدواج است که به زوجین کمک می‌کند با اصول و مهارت‌های یک زندگی سالم، لذت‌بخش و شیرین آشنا شوند و بتوانند چهاردیواری ساده خانه را برای خود و همسرشان به مکانی معنوی و آرامش‌بخش تبدیل کنند.

«ضرورت عشق و ازدواج»، «ازدواج، چگونه؟» و «نقش ازدواج در ظهور و حضور» سه بخش این کتاب است که به طرح مباحثی چون انواع عاشقی، عشق حقیقی، چرایی ازدواج، ازدواج فامیلی، چگونگی پیشگیری از اختلافات و ... می‌پردازد.

اگر مایلید با عینک جامع، مانع و جهان‌بین قرآن به موضوع مهم ازدواج بنگرید و از تجربه‌های یک محقق کوشا در حوزه قرآن و حدیث بهره‌مند شوید خواندن «چهاردیواری در کف آسمان» را از دست ندهید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی