وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

۲۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۹


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۰۷

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۹

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۶


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۲۲


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۸


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۹

بخش کودک:2444نفرمسابقه

   بخش نوجوان:ن2250نفر مسابقه

   بخش جوان وبزرگسال:2833نفر

 خانواده های شرکت کننده:147خانواده

 کل فرم های صحیح:7527فرم

کل اوراق بااحتساب فرم های باطله:8401نفرمسابقه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۵۷


افزایش ۸۰ درصدی مشارکت در بخش الکترونیک هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی نسبت به دوره گذشتهمهدی رمضانی، با اعلام مشارکت ۳۱۰ هزار نفر در بخش الکترونیک هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، از افزایش ۸۰ درصدی مشارکت در این بخش از جشنواره، نسبت به دوره گذشته خبر دادرمضانی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی با اعلام پایان مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: مهلت شرکت در بخش مکتوب جشنواره روز یک‌شنبه ۳۱ تیرماه پایان یافت و بلافاصله فرآیند بررسی و ارزیابی پاسخ برگ‌ها آغاز شد و همچنین فرصت شرکت در بخش الکترونیک جشنواره نیز پس از  یک تمدید ۱۰ روزه، ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۹ مرداد ماه پایان یافت. اما در این میان استقبال مردم علاقه‌مند به کتاب، کتابخوانی و خیل مشتاقان ترویج سیره مبارک رضوی، در بخش الکترونیک هشتمین دوره از این جشنواره، نویدبخش رخدادی بی‌نظیر در قالب مسابقه کتابخوانی در کشور بوده است.

دبیر هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با اعلام آماری از مشارکت در بخش الکترونیک این جشنواره گفت: استقبال از بخش الکترونیک در هشتمین دوره، بسیار شایان توجه بوده، به طوری که براساس آخرین‌آمارها تا پیش از پایان مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیش از ۳۱۰ هزار نفر در این بخش شرکت کرده‌اند که این تعداد در مقایسه با شرکت‌کنندگان این بخش در دوره پیش، با افزایش ۸۰ درصدی روبه‌رو بوده است.

مهدی رمضانی افزود: از مجموع شرکت‌کنندگان در این بخش، ۱۰ درصد به‌صورت خانوادگی در رقابت حضور یافتند، همچنین میزان مشارکت بانوان و آقایان در بخش اینترنتی این پویش فرهنگی، تقریباً یکسان بوده‌ است.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقه در دو بخش مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود، به‌منظور ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و حمایت از اقتصاد مقاومتی، شرکت‌کنندگانی که با روش الکترونیک در این جشنواره شرکت کرده‌اند (در صورت پاسخ صحیح به ۱۸ سؤال)، با امتیاز کامل در قرعه‌کشی شرکت خواهند کرد.

شایان ذکر است، ششمین دوره این مسابقه در سال ۱۳۹۵ با شرکت بیش از ۲۳۸‌هزار نفر و هفتمین دورة آن با مشارکت بیش از ۶۴۸ هزار نفر در سال ۱۳۹۶ برگزار شد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۴۲


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۱


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۵۰


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۴۶

اطلاعیه

تمدیدبخش الکترونیک جشنواره تاجمعه 19 مردادماه

وپایان مهلت شرکت دربخش مکتوب هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۸

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۳۳

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۲

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۲۵

اطلاعیه

اعضاء و مراجعین محترم: با سلام و با عرض پوزش، به دلیل آغاز رفخوانی و قفسه خوانی مخزن کتابخانه، امکان امانت کتاب ازتاریخ97/05/06تا تاریخ 97/05/10 وجود ندارد. همچنین ورود به مخزن در این تاریخ ها اکیداً ممنوع است. در صورت نیاز میتوانید از سالن مطالعه استفاده نمایید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۲۹

 

اطلاعیه

به مناسبت میلاد فرخنده امام رضا (ع) عضویت در کتابخانه های عمومی استان در روز چهارشنبه مورخ 1397/05/03 رایگان می باشد (هزینه صدور کارت 500 تومان الزامی است )

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۳۱


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۲۳


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۲۰