وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

معرفی کتاب

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۸ ق.ظ


کتاب «توقف ممنوع»، مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در قالب یک مدل مفهومی برای رسیدن به تولید علم است؛ یک فرایند جهت دار از حرکت دانش آموزی تا جنبش نرم افزاری که محصول دانشگاه و تحصیلات تکمیلی خواهد بود. بر اساس فرمایشات معظم له، در این راستا وظایفی بر عهده نوجوان و جوان ایرانی است که بر ویژگی های آن ها مبتنی است و خانواده، مدرسه، اجتماع و دانشگاه نیز در این باروری تأثیر تعیین کننده ای خواهند داشت.
در این کتاب در سه فصل مجزا، به ارائه بیانات رهبری پرداخته شده است:
فصل اول شامل بیان ویژگی های نوجوان و جوان ایرانی، فصل دوم شامل انتظارات مقام معظم رهبری از نوجوان و جوان ایرانی در راستای حرکت علمی و فصل سوم شامل توصیه ها و انتظارات ایشان از اجتماع، مدرسه و دانشگاه و تبیین وظایف آنان است.
در ادامه بخشی از مقدمه کتاب آورده شده است: «یکی از ارکان حیاتی هر جامعه، سرمایه های اجتماعی آن است و نوجوانان و جوانان، یکی از مهمترین اقشار این سرمایه به حساب می آیند. نیروی جوان، نسل آتی و بدنه امید آفرین فردای هر کشوری خواهد بود. از این رو، پرداختن به افق و برنامه های کلان تربیتی آن ها می تواند از مهمترین برنامه های کشور محسوب شود.»
کتاب «توقف ممنوع» شامل بیانات مقام معظم رهبری پیرامون ویژگی های دوران نوجوانی و جوانی و انتظارات ایشان از جوان ایرانی است که در قالب 208 صفحه و در 3هزار نسخه به چاپ هشتم رسیده و با قیمت 6000 تومان توسط اسماء حیدری جمع آوری و تدوین شده و انتشارات شهید کاظمی آن را به چاپ رسانده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی