وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

معرفی کتاب مطلع مهر

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ق.ظ


مطلع مهر

موضوع : انتخاب همسر

نویسنده : امیر حسین بانکی فرد

تاریخ چاپ : 1386

تعداد صفحات : 288 صفحه

نوبت چاپ : پنجاه و پنجم

 

درباره کتاب :

این کتاب تلاش کرده تا در موضوعات مختلفی که مبتلا به مراحل ازدواج از تعیین ملاک‌ها تا خواستگاری و تعیین مهر و تحقیق و…. مجموعه ای از راهنماها و سوالات و اشکالات مختلف را ارائه کرده و به تناسب هر فصل رجوع جدی نیز به آیات و روایات داشته باشد.

پاسخ های کتاب به بعضی مسائل نیز دانسته یا ندانسته بدون ارجاع با برخی احادیث تطابق دارد و می توان از این کتاب به مجموعه ای جامع و کاربردی برای افراد در معرض ازدواج و خانواده های آن ها نام برد که هیچ یک از مجموعه های مشابه فرصت های مانند آن نیافته اند.

نمودارهایی که خلاصه توضیحات هر فصل را در خود دارد، در انتها یا میانه‌ی فصل‌ها کاربرد این کتاب را برای هر فرد با هر درجه از معلومات و تحصیلات و اطلاعات در این حوزه‌ی خاص دو چندان کرده است.
این کتاب جهت استفاده اعضا در کتابخانه موجود است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی