وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

50 کتاب سال

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ

معرفی 50 کتاب سال توسط کتابداران در برنامه مجله فرهنگی وهنری
آقای اسفندیار زیدآبادی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در گفتگو با مجله فرهنگی و هنری سیمای مرکز استان گفت: به منظور معرفی کتاب های جدید الانتشار و منابع مفید به عموم مردم نهادکتابخانهه ای عمومی کشور در نظر دارد طرح 50 کتاب سال را در سطح کشور برگزار کند .
وی ادامه داد در این طرح هر ماه 4 کتاب از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور معرفی می گردد و در سطح استان نیز این منابع توسط کتابداران ،در کتابخانه های عمومی ، نشریات محلی و از طریق صدا و سیما به مردم معرفی می شوند .
زید آبادی با اشاره به اجرای طرح کتاب خوان در سال گذشته گفت: در سال گذشته حدود 50 نشست کتاب خوان اصلی و کتابخانه ای در سطح استان برگزار گردید و در هر نشست نیز به طور متوسط 8کتاب معرفی گردید ودر سال جاری نیز علاوه بر برگزاری نشستهای کتاب خوان طرح کتابخوان مجازی نیز اجرا خواهد شد .
مدیرکل کابخانه های عمومی استان در تشریح این طرح گفت:در این طرح افراد می توانند با تصویر برداری از معرفی کتاب خود و ساخت کلیپ های 3تا7دقیقه ای آنرا به کانال تلگرامی ketabclip@ ارسال کنند تا با دیگر افراد به اشتراک گذاشته شود .
در پایان این گفتگو نیز 4کتاب المراقبات،خدامی خواست زنده بمانی،پنجشنبه فیروزه ای ومطلع مهر کتابهای منتخب فروردین ماه توسط وی معرفی گردید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی