وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

بخشنامه

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ

با صدور بخشنامه‌ای از سوی دبیرکل نهاد ابلاغ شد؛ رفع مشکل پرداخت حق بیمه کارکنان و کتابداران ارشادی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور بخشنامه‌ای، به مشکل پرداخت حق بیمه کارکنان و کتابدارانی که در دوره تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه‌های عمومی مشغول بوده‌اند، پایان داد.
به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، تعدادی از کارکنان و کتابداران نهاد که در دوره تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه‌های عمومی کشور و یا حوزه دبیرخانه‌های هیأت امنا مشغول به‌کار بودند پس از استقلال و تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همواره با مشکل عدم‌ پرداخت حق بیمه و احتساب سنوات خدمتی روبه رو بودند. پس از بررسی‌ و کارشناسی‌های لازم در این خصوص، علیرضا مختارپور روز یک‌شنبه (نهم اسفند ماه) با صدور بخشنامه‌ای، از پرداخت حق بیمه و احتساب سنوات خدمتی به این دسته از همکاران به پاس قدردانی از زحمات آنها در مسیر توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سال‌های گذشته خبر داد.

در همین راستا، کلیه کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که مشمول این بخشنامه می‌باشند، می‌توانند پس از جمع‌آوری مدارک و مستندات لازم از طریق مراجع ذیصلاح نسب به ارسال آن به اداره کل حقوقی نهاد با پست سفارشی اقدام کنند.

متن کامل این بخشنامه به شرح زیر است:

همکاران محترم ستادی و استانی

سلام‌ علیکم

با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) و آرزوی سلامتی توام با شادمانی در سال پیش رو، ضمن بررسی‌های به‌عمل آمده در خصوص سوابق بیمه‌ای برخی از همکاران محترم که در دوره تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه‌های عمومی و یا حوزه دبیرخانه‌های هیات امنا انجام وظیفه می‌نموده‌اند و حق بیمه آنها پرداخت نشده است؛ مقرر شد به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان که سال‌های متمادی رسالت توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جای‌جای کشور عزیز و پهناورمان بر عهده داشته‌اند، سوابق آنان ملحوظ و کسورات مربوطه از سوی این نهاد پرداخت شود. لذا شایسته است افرادی که با شرایط مذکور هنوز در این مجموعه اشتغال دارند، سریعاً نسبت به جمع‌آوری مدارک مثبته از طریق ذیصلاح و ارسال به اداره کل حقوقی نهاد با پست سفارشی اقدام نمایند.


و من‌الله التوفیق
علیرضا مختارپور
دبیرکل
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی