وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

۴ مطلب در ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است


نمایشگاه کتاب به مناسبت روزدانشجو باتعدای کتاب تحت عناوین  زیر درمعرض نمایش گذاشته شد.

تاریخچه مبارزات اسلامی دانشجویان ایرانی2-دانشجویان خارج ازکشور3-دانشجویان وگروگان ها4-نکته های ناب 5-جنبش دانشجویی6-جنبش دانشجویی تبریز7-اخلاق دانشجویی و.....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۶:۳۰


چهارمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بنابر اعلام دبیرخانه دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب، همزمان با چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با بهره‌گیری از تجربیات سه دوره برگزاری این جشنواره، چهارمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی، برگزار می‌شود.

در چهارمین دوره از دوسالانه کارتون کتاب موضوعاتی چون «کتاب و شهر»، «کتاب و زندگی»، «کتاب و خانواده»، «کتاب و کودک»، «کتاب و کتابخانه»، «کتاب و کتابدار»، «کتاب و رسانه»، ‌«کتاب و آینده» مورد توجه قرار گرفته است که بر این اساس هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۰ دی ماه ۱۳۹۷ (31 December 2018) خواهد بود و علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی info@booktoon.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت جشنواره به نشانی www.booktoon.ir مراجعه کنند.

ارسال مشخصات شرکت کننده (نام، نام خانوادگی، آدرس پستی، آدرس ایمیل، تلفن تماس) توسط هنرمندان به صورت فایل word الزامی است. آثار ارسالی باید با رزولوشن ۲۰۰dpi  با طول یا عرض ۲۰۰۰pixel  و با فرمت jpg باشد. همچنین آثار برنده جایزه در دوره‌های قبل و یا منتشر شده در کاتالوگ‌ دوره‌های پیشین این جشنواره مورد پذیرش نخواهد بود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۰:۲۴

یکی از چیزهای که برای موفقیت کارگر در ایجاد کار مناسب لازم است، سلامت محیط کار است؛ یکی از چیزهایی که لازم است افزایش سهم دستمزد در هزینه ی تولید است. این ممکن است جوری برنامه ریزی یشود که به کارفرما هم هیچ صدمه ای نزند؛از هزینه های اضافی و زائد کاسته بشود و به سهم دستمزد کارگر افزوده بشود ...
روش های درستی وجود دارد؛بعضی ها در دنیا هم اینها را تجربه کرده اند ...
ما می توانیم با نیروی ایمان و شوق و علاقه ای که وجود دارد این روشها را پیدا کنیم؛ می توانیم در این زمینه ها کار کنیم.

📚 ایران ساخت؛ برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی
🔻 انتشارات انقلاب اسلامی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۰

16آذر؛ روز دانشجو

روز دانشجو, 16 آذر روز دانشجو, علت نامگذاری روز دانشجو



روز دانشجو، در ایران به ۱۶ ماه آذر اطلاق می‌شود. این روز، به یاد سه دانشجو که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۲۵