وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله کفعمی زاهدان

( آدرس: زاهدان-خیابان آزادی-جنب شهرداری مرکزی- 05433222448)

اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان برگزار می کند؛ آیین تجلیل از منتخبین جشنواره کتاب خوانی رضوی در استان آیین تجلیل از منتخبین جشنواره کتاب خوانی رضوی با تقدیر از بیش از 30 نفر ازمنتخب مسابقات در تاریخ 19مرداد ماه سال جاری در محل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان واقع در بلوار جمهوری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان؛ آیین تجلیل از منتخبین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور ،مدیران کل ادارات وسازمانها،و منتخبین استانی این جشنواره در تاریخ 19 مرداد ماه سال جاری از ساعت9:30 تا 12 در سالن کانون فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان واقع در بلوار جمهوری اسلامی زاهدان برگزار خواهد شد .

در این مراسم از 8 منتخب خانوادگی،8منتخب انفرادی،3 منتخب نوجوان ، 6منتخب کودک و 8 نفر از کتابداران منتخب این جشنواره با اهدای جوایز تقدیر خواهد شد.

همچنین در این مراسم از تعدادی از مسئولین و روسای ادارات و ارگانها که بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشته اند تقدیر خواهد شد .

گفتنی است جشنواره کتابخوانی رضوی از 19 فروردین ماه 96 در دو بخش مکتوب و آنلاین ودر سه گروه خردسالان (مسابقه نقاشی )از کتاب 10 قصه از امام رضا (ع) ، کودک و نوجوان (کتاب ماه غریب من )  و کتابهای (چلچراغ ،بانوی ملکوت، امام رضا و زندگی و مهارتهای زندگی در سیره رضوی) برای بزرگسالان برگزار شد .

در جشنواره امسال بیش از 9400نفر در استان مشارکت داشته اند که نسبت به سال گذشته با افزایش 96درصدی بیش از 3برابر رشد داشته است .

لازم به ذکر است در جشنواره کتابخوانی رضوی بیش از23دستگاه به طور مستقیم مشارکت داشته اند که در مراسم اختتامیه از منتخبین این دستگاهها نیز تقدیر خواهد شد.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی